Rendezvények 2017-2018

„Pólyások” avatója

Hosszú heteken keresztül készültünk az elsősavatóra a püspökladányi Karacs Ferenc Kollégiumban. Zsuzsa néni és 15 diákönkormányzati tag kemény munkával szervezte meg „Pólyások” avatóját. Izgatottan vártuk azt a napot, amikor végre a nulladik évfolyamosok is megtapasztalhatták a kollégium régmúltra visszanyúló hagyományát. A „Pólyások” kicsit féltek, de annál inkább várták az avatást. A felsőbb évfolyamosok kreatívan festették ki a kisebbeket. A nulladikosok merészen, félelmet nem ismerve kezdtek neki a feladatoknak, amelyek viccesek és bátorságot igénylőek voltak. A feladatok megosztották a társaságot, voltak akik bátran, és voltak akik kissé megszeppenve csinálták végig a rájuk kiadott feladatokat. A hagyományokhoz híven a rövid, de kemény felavatás után egy „koli-buli” következett.

Barlangfürdő és Paintball Tanya

Október 14-én, szombaton ellátogattunk Miskolctapolcára, ahol a Bükk-hegység csodálatos látványa tárult elénk. Nevelőtanáraink elvittek minket „Jézus szívébe”. És tényleg… a gyönyörű templom mindenkit magával ragadott, a hegybe vájt falai és a mesterien kivájt utak barangolása felejthetetlen élmény volt. Jártuk-keltünk Tapolca utcáin, míg nem kikötöttünk a mesébe illően szép Békás-tónál. A Szerelem-szigetről terjengő legenda minden szerelmes kollégista társamat lázba hozott, és igyekezett párjával átélni a pillanatokat is, kéz a kézben.

Ezután a Kiss Anna Halászkertbe vettük az irányt. Szeretetteljes fogadtatásban volt részünk, az étel finom volt, a kiszolgálás pedig barátságos. Miután mindenki megebédelt nem maradt más, mint a leggyönyörűbb fürdő amit életemben láttam, a miskolctapolcai Termál Barlangfürdő. Páratlan élmény, mesés látvány. A szavam elállt mikor beléptem a fürdőterembe. Szintén barlangba vájt épület. Mindenki élvezte a fürdőzést.

Lelkes kíváncsisággal ébredtünk vasárnap reggel, vajon mi vár ránk Debrecenben. Paintballozni mentünk a Paintball Tanyára. Amikor megérkeztünk kicsit elcsodálkoztunk a helyszín különlegessége miatt. A házigazdák bemutatták a fegyverek használatának módját, megkaptuk a védőfelszereléseket majd elfoglaltuk a bázisunkat és jöhetett a HARC! A csata nagyon élethű volt, teljesen beleéltük magunkat. Elsőnek a kék csapat nyert majd a visszavágóban a piros. Mindenki nagyon jól érezte magát, a játékból csak festék foltok maradtak hátra és nagyszerű emlékek.

Miután mindenki lefáradt, jött a megérdemelt ebéd a Panoráma étteremben. Svédasztalos fogadtatás, élő zene, finom töménytelen mennyiségű meleg ételek. Felejthetetlen hétvége volt, a kiránduló kollégista társaim nevében is szeretném megköszönni az élményt minden egyes kollégista nevelőtanárainknak.